Alla inlägg under maj 2012

Av Ebba - 20 maj 2012 19:12

Har jag kommit hem från stugan/landet. Läst massa andra bloggar och alla har kommit till stan igen.

Det är ju kulit att höra. Jag och mina kompisar på landet och skulle busa med min pappa. Jag skulle gå till 

mamma som var på altanen och fråga var pappa var någonstans.jag sa så här till mamma:


- Mamma!

- Ja?

- Var är pappa?

- Han sitter bakom dig! :)


Tusan också! Jag är så himla klantig och mina kompisar höll på att skratta så mycket att de nästan dog.

Jag blogga inte varje dag, stör det er? i så fall ska jag blogga oftare...!


PS: jag vet att det inte heter "kulit" men det är roligt att säga.

Av Ebba - 3 maj 2012 20:37

Heej!                                             
                                                          
       

Först vill jag hälsa till min lärare och min kusin.                                           

Han är en månad o 5 dagar. Nu ska jag ge boktips.                      

                                                  
                                                 T
jejer gillar det dem hör, killar gillar det dem ser

Sammie och Mumien                                            
                        Därför sminkar sig tjejer och killar ljuger...

  

Oksa Pollock det sissta hoppet

  

Kamratposten (KP)

     

Stämmer det? min kompis skrev det. kommentera gärna. 

Av Ebba - 2 maj 2012 16:37

Hej jag vet jag har inte skivt på länge  sry.

Jag ska ha utvecklings-samtal idag kl 17.30 Är ganska

närvig inte för att jag tror hon kmr skälla på mig men

ändå, jag gillar inte utvecklings-samtal. Vi såg världens bästa

film idag på skolan. Den heter "Tusen gånger starkare" Den är så

himla bra, den får en värkligen att tänka hur oretvist det är i skolor

och världen. Den kan värklign få en att tänka hur man själv är i skolan.

Ändrat stil snyggt?


Presentation


Tjabba! Hoppas ni gillar att baka och titta på bilder =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem vet vad "beast mode" betyder? den som svarar rätt först vinner att jag skriver om den personens blogg stort och tydligt på bloggen
 det betyder typ "awesome"
 om man säger det ordet får man en energikick
 Det betyder Bajsa på dig
 Dörrmatta

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards